184 numaralı telefonu arayarak şikayetinizi direkt olarak bildirebilirsiniz. Alo şikayet hattı konusunda sıkça sorulan sorular aşağıdadır.
Sağlık Bakanlığı Şikayet Seçenekleri
Sağlık Bakanlığı Şikayet
Sağlık Bakanlığı Şikayet
Sağlık bakanlığına şikayetlerinizi bildirmek için bir kaç farklı tekniği uygulayabiliyorsunuz.
İlk teknik Alo 184’ü arayarak şikayetinizi bildirmek.
Diğer teknik internet üzerinden Hasta hakları şikayet formunu doldurmak. Bunun için ihtiyaçen müracaat linki makalenin sonuna eklenmiştir.
Bir diğer teknikde sağlık ile ilgili şikayetiniz olan konuyu ilgili hastahanenin başdoktorine bildirmek. Bu teknik aslında daha çabuk sonuç veriyor.
Özel Şikayet sitelerine şikayet etmek aslında pek işe yaramıyor bunların bir çoğundan Sağlık bakanlığının haberi olmuyor. Örneğin bir şikayet sitesinde 1000’in üzerinde şikayet talepi var ancak cevaplama yok. Sadece özel hastaneler hakkında şikayetlere yanıt veriliyor bu da özel hastanenin kendi gayreti neticesinde oluşuyor.
Sağlık bakanlığına en fazla şikayet edilen konular ise şu şekilde
Sağlık bakanlığı randevu sistemleri hakkında şikayetler
Hastalardan alınan ücretler
Hastanelerdeki yanlış tedavi programları
Hastanelerdeki bazı hekim ve personelin sert tavırları
Muayene sırasında yapılan ilgisiz davranışlar
Doktorların verdiği ilaçlar ile şikayetler
Randevu saatlerine dikkat edilmemesi gibi
Hastanelerde hassasliğe dikkat edilmemesi
Yukarıda yazdığımız şikayet hususlarını aslında çok uzun bir liste yalnız biz yalnızca en fazla şikayet edilen hususları sıraladık. Son söz olarak şayet Sağlık Bakanlığına şikayet edeceğiniz bir konu varsa ilk olarak Alo 184‘ü aramanız ve sonuç alamazsanız diğer seçenekleri gözden geçirmeniz gerekmektedir..
Sağlık bakanlığı şikayet ettiğiniz konu mutlaka önemli bir unsurdur sağlık önemli olduğu için bu değerlendirmeyi dikkate alın sağlık bakanlığına doktoru şikayet etmek için yada hemşireyi şikayet etmek ve sağlık memurunu şikayet etmek için yukarıdaki anlatdıklarımızı değerlendirin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder